levitra buy online
Διαφήμιση

HOME VIDEOS
PDF Εκτύπωση E-mail
ΑΣΚΗΣΕΙΣ

 Ασκήσεις με IndoFlo

 

1. Αρχικά διαλέξτε πόσο ελαστικό θέλετε να είναι το Indoflo φουσκώνοντάς το ανάλογα.
Μαλακό: Εύκολη άσκηση | Μεσαίο: Μέτρια άσκηση | Σκληρό: Δύσκολη άσκηση

2. Τοποθετείστε το Indo Flo cushion κάτω από το κέντρο της σανίδας. Η σανίδα πρέπει να κεντραριστεί όταν βρεθεί πάνω  στο IndoFLo cushion.

3. Ανεβείτε στο IndoFLO cushion με τα πόδια σας κεντραρισμένα στη σανίδα. Σιγουρευτείτε ότι οι φτέρνες και τα δάχτυλα σας έχουν την ίδια απόσταση από την εμπρός και πίσω ακμή της σανίδας αντίστοιχα, το ίδιο και για τις εξωτερικές πλευρές των ποδιών σας από τις πλαϊνές ακμές της.

4. Η δυσκολία που θα αντιμετωπίσετε όταν προσπαθήσετε να σταθεροποιηθείτε πάνω στη σανίδα είναι ανάλογη με την απόσταση των ποδιών σας (stance)
a. Όσο πιο μεγάλo είναι το άνοιγμα των ποδιών σας, τόσο μεγαλώνει ο βαθμός δυσκολίας. Αν έχετε τα πόδια ενωμένα, το επίπεδο δυσκολίας είναι πολύ μικρό
b. Ξεκινήστε με μία απόσταση ποδιών ίση με το άνοιγμα των ώμων σας.

 

 

5. Το πιο σημαντικό στοιχείο στη στάση σας είναι να διατηρείτε πάντα τα γόνατα σας ελαφρώς λυγισμένα, να κοιτάτε ευθεία μπροστά  και να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σφίξετε τους κοιλιακούς και τους γλουτούς σας.

  • Λυγίζετε τα ΓΟΝΑΤΑ σας, όχι την μέση, και διατηρείτε το κεφάλι και τους ώμους σας ψηλά. Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε την φυσική σας κατάσταση.
  • Καθώς θα λυγίζετε τα γόνατα σας, νιώθετε τα δάχτυλα και το πέλμα των ποδιών σας να πιέζουν την σανίδα, κρατώντας τη επίπεδη.
  • Μη ρίχνετε το βάρος στις φτέρνες σας. Αυτό σας κάνει να ισιώσετε τα γόνατα σας και να χαλάσετε τη σωστή σας στάση. (ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό είναι το #1 λάθος.)
 
 

6. Πιέστε τους γοφούς σας ελαφρώς μπροστά, σφίξτε τους γλουτούς και τους κοιλιακούς σας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια σωστή, κεντραρισμένη  στάση, με ευθυγράμμιση των ώμων, των γοφών και των αστραγάλων

 

 

7. Το πάνω τμήμα του σώματός σας πρέπει να παραμένει ήρεμο. Δεν πρέπι να κουνάτε το κεφάλι τους ώμοι και τα χέρια.
Οι κινήσεις πρέπει να προέρχονται από την μέση και κάτω . Αν τα χέρια, οι ώμοι ή οι γοφοί κινούνται τότε δεν είναι τα πόδια αυτά που προσπαθούν να κρατήσουν την ισορροπία. Όλες οι κινήσεις πρέπει να προέρχονται από τα πόδια και τους αστραγάλους, ούτως ώστε να ελέγχονται από τον κορμό μας, γυμάζοντας του μυς μας και εξασκώντας τη φυσική μας κατάσταση.

 

 

8. Αν έχετε πρόβλημα και δεν μπορείτε να σταματήσετε  την κίνηση στο πάνω μέρος του σώματος σας, κατεβείτε από την σανίδα  και προσπαθήστε ξανά χρησιμοποιώντας ένα σταθερό σημείο για να κρατηθείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πως θα χρησιμοποιήσετε μόνο τα πόδια και τους κοιλιακούς σας.

9. Όταν παλεύετε για να βρείτε την ισορροπία χρησιμοποιώντας το πάνω μέρος του σώματος σας, αυτή είναι μια απόδειξη της αδυναμίας των ποδιών σας. Με άλλα λόγια χρειάζεται να εξασκήσετε τα πόδια σας περισσότερο.

 

Ενδεικτικές πιο προχωρημένες ασκήσεις με το Indoflo: 



 
 
 

Login Form






search
Category Price range from EUR to EUR
cialis bitcoin